مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 09:302020-10-28اجتماعي

شهرنشینان بیمه منازل مسکونی را جدی بگیرند


مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: بیمه نبودن منازل مسکونی شهری، از چالش های پیش رو در مواقع بحرانی است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: بیمه نبودن منازل مسکونی شهری، از چالش های پیش رو در مواقع بحرانی است.

صفی الله کرامتی پیش از ظهر امروز (7 آبان ماه) در جلسه ستاد مدیریت بحران خرم دره با بیان اینکه این شهرستان در وضعیت کرونایی سختی به سر می برد، اظهار کرد: تلاش های خوبی در حوزه مبارزه با کرونا در سطح شهرستان انجام شده است که می تواند در کنترل این بیماری موثر باشد.

وی با بیان اینکه در جلسه ستاد کرونا که اخیرا در استانداری زنجان برگزار شد، اعلام شد 10 درصد کرونایی های زنجان در خرم دره درمان شده اند، ادامه داد: این امر نشان از تلاش های شبانه روزی کادر بهداشت و درمان و زحمات مسئولان این حوزه است.

این مسئول با تاکید بر ضرورت همکاری و مشارکت مردم برای مهار این بیماری، یادآور شد: باید برای ترویج فرهنگ ماسک زدن که یکی از راهکارهای اصلی مبارزه با کرونا است، همت جدی تری در سطح این شهرستان وجود داشته باشد تا شاهد کم ترین آسیب به شهروندان باشیم.

کرامتی در ادامه با بیان اینکه احتمال دارد با بارش های خوبی که در راه خواهد بود زمستان سختی پیش رو داشته باشیم، بیان کرد: آمادگی شهرداری در سطح شهر یکی از ضروریات است، لذا شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرنشینان بیمه منازل مسکونی را جدی بگیرند

شهرنشینان بیمه منازل مسکونی را جدی بگیرند