مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 08:552020-10-28اقتصادي

دامداران برای فروش دام مازاد به مجوز دامپزشکی نیاز دارند


رییس اداره مدیریت بحران و مخاطرات جهاد کشاورزی استان همدان گفت: بهره برداران دارای دام مازاد در صورت تمایل به فروش دام مازاد خود باید مجوزهای لازم را از معاونت دامپزشکی دریافت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ؛ احد ظفری ظهر چهارشنبه در نشست خبری آنلاین با خبرنگاران با بیان اینکه در بخش کشاورزی 17 راهبرد تدوین شده است، اظهار کرد: برنامه های ایجاد ساختار سازمانی پدافند غیر عامل و پایش ورود و خروج محصولات زراعی و باغی و دامی در دستور کار قرار دارد و در این زمینه تلاش های زیادی شده است.

وی با تاکید بر اینکه 17 راهبرد در نظر گرفته شده برای جهاد کشاورزی باید عملیاتی شود؛ ادامه داد: یکی از راهبردها، ایجاد ساختار و نظام جامع پدافند غیرعامل زیستی است.

رییس اداره مدیریت بحران و مخاطرات جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه در بخش کشاورزی فعالیت 3 محور عمده باید شکل گیرد؛ افزود: این سه محور در خصوص بیوتروریسم، آکرو تروریسم و پایرو تروریسم است.

وی با اشاره به اینکه در بیوتروریسم باید در حوزه دامی و شیلاتی فعالیت بیشتری شود؛ افزود: در حوزه دامی باید ورود و خروج دام ها رصد و پایش شود و بهره برداران توجه داشته باشند که دام های خریداری شده آنها باید هویت دار باشند و با این کار از خرید یک دام آلوده و ورود بیماری جلوگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دامداران برای فروش دام مازاد به مجوز دامپزشکی نیاز دارند

دامداران برای فروش دام مازاد به مجوز دامپزشکی نیاز دارند