مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 16:402020-10-27سياسي

اصرار کمیسیون بودجه بر اعتبار 30 هزار میلیارد تومانی طرح یارانه کالایی


نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون مصوب شد که 30 هزار میلیارد برای یارانه کالایی و معیشتی مردم برای مدت 6 ماه از اول مهر تا آخر سال درنظر گرفته شود.

- حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتا ج الدینی نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره نشست امروز (سه شنبه 6 آبان ماه) این کمیسیون اظهار داشت: در جلسه امروز کمیسیون مصوب شد که 30 هزار میلیارد برای یارانه کالایی و معیشتی مردم برای مدت 6 ماه از اول مهر تا آخر سال به صورت ماهانه به حساب سرپرست خانوار واریز شود و فردا (چهارشنبه 7 آبان ماه) در صحن مجلس به رأی نمایندگان گذاشته می شود.

وی در پاسخ به این پرسش که منابع یارانه کالایی از کجا خواهد بود، گفت: در جلسه کمیسیون مصوب شد که منابع یارانه کالایی از تملک دارایی های دولت و شرکت های دولتی باشد.

  نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس همچنین گفت که علیرضا زاکانی رییس مرکز پژوهش های مجلس در جلسه امروز برای بررسی طرح تأمین کالاهای اساسی حضور یافت و کارگروهی برای بررسی جزییات طرح تأمین کالاهای اساسی تشکیل شده تا تدوین های نهایی را انجام دهند.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصرار کمیسیون بودجه بر اعتبار 30 هزار میلیارد تومانی طرح یارانه کالایی

اصرار کمیسیون بودجه بر اعتبار 30 هزار میلیارد تومانی طرح یارانه کالایی