مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 08:152020-10-27اقتصادي

قیمت مرغ نباید بیشتر از 21 هزار تومان باشد


معاون بازرگانی سازمان صمت لرستان گفت: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده بایستی 14 هزار و 400 تومان باشد، که با این وجود قیمت مرغ های بسته بندی شده در بازار باید حداکثر 21 هزار تومان باشد.

- مسعود میرموسوی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار داشت: با توجه به گرانی مرغ، دولت در راستای کمک به اقشار کم درآمد و کنترل بازار لرستان 360 تن مرغ یخ زده به استان اختصاص داد.

وی با بیان اینکه طی روزهای گذشته دو محموله 20 تنی مرغ یخ زده وارد استان شده است، افزود: قیمت مصوب این مرغ 15 هزار و 500 تومان بوده و در مناطق حاشیه نشین شهرها توزیع می شود.

معاون بازرگانی سازمان صمت لرستان بیان کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم در بازار استان حدود 24 هزار تومان است که این موضوع به علت مقاومت مرغداران در برابر نرخ اعلامی در جلسه ستاد تنظیم بازار کشور است.

میرموسوی با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده بایستی 14 هزار و 400 تومان باشد، تصریح کرد: با این وجود قیمت مرغ های بسته بندی شده در بازار باید حداکثر 21 هزار تومان باشد.

وی خاطرشنان کرد: برای تنظیم بازار جلوی صادرات هر گونه مرغ زنده یا بسته بندی شده از لرستان به سایر استان ها را گرفته ایم و به دنبال این هستیم طی روزهای آینده قیمت مرغ به حالت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت مرغ نباید بیشتر از 21 هزار تومان باشد

قیمت مرغ نباید بیشتر از 21 هزار تومان باشد