مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 05:452020-10-27سياسي

طرح جامعی برای تولید و صادرات فولاد وجود ندارد


متأسفانه طرح جامعی برای تولید و صادرات فولاد وجود ندارد و بیشترین صادرات به صورت شمش فولاد بوده که ارزش افزوده آن بسیار کم است.

- نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: متأسفانه طرح جامعی برای تولید و صادرات فولاد وجود ندارد و بیشترین صادرات به صورت شمش فولاد بوده که ارزش افزوده آن بسیار کم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صدیف بدری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت بازار فولاد،گفت: متأسفانه طرح جامعی برای تولید و صادرات فولاد وجود ندارد و بیشترین صادرات به صورت شمش فولاد بوده که ارزش افزوده آن بسیار کم است.

وی با اشاره به اینکه کشور نهایتاً 15 میلیون تن فولاد نیاز دارد، افزود: این در حالی است که ما 30 میلیون تن تولید فولاد در کشور داریم و با کاهش صادرات این محصول مواجه شده ایم و این حاکی از ضعف مدیریت در این بازار است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: 30 درصد از فولاد کشور در بورس به فروش می رسد و 70 درصد آن با قیمت بسیار زیاد و در بازار حاشیه عرضه می شود که باید نظارت بیشتری در این حیطه انجام شود.

بدری با بیان اینکه قیمت فولاد نسبت به سال گذشته سه برابر افزایش یافته است، گفت: سال گذشته فولاد کیلویی 5000 تومان بود اما امسال به 15000 تومان رسیده و سود آن به جیب تولیدکنندگان انحصاری می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامعی برای تولید و صادرات فولاد وجود ندارد

طرح جامعی برای تولید و صادرات فولاد وجود ندارد