مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 10:152020-10-26سياسي

ارائه یارانه 10 تا 50 درصدی برای خریداران تجهیزات ایران ساخت


در هشتمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت به خریداران تجهیزات ایران ساخت یارانه 10 تا 50 درصدی اعطا خواهد شد.

- در هشتمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت به خریداران تجهیزات ایران ساخت یارانه 10 تا 50 درصدی اعطا خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه شناختی، از این شرکت ها درخواست کرد برای معرفی و ارائه دستاوردها، فناوری ها و فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی خود در رویداد فنی و تخصصی هشتمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی شرکت کنند.

هشتمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت در چهارده بخش موضوعی از جمله تجهیزات عمومی، مواد آزمایشگاهی، مهندسی پزشکی و نرم افزار در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این نمایشگاه از 27 آذرماه امسال کار خود را آغاز می کند و به مدت چهار روز نیز ادامه دارد.

برای خرید دانشگاه ها و مراکز پژوهشی با توجه به سطح فناوری محصولات مورد نیاز خریدار یارانه 10 تا 50 درصدی در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه یارانه 10 تا 50 درصدی برای خریداران تجهیزات ایران ساخت

ارائه یارانه 10 تا 50 درصدی برای خریداران تجهیزات ایران ساخت