مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:502020-10-26سياسي

رابطه طلاق و سالمندان بالای 60 سال


یک مشاور خانواده و مددکار اجتماعی گفت: نگاهی به وضعیت آمار طلاق نشان می دهد که در میان زنان و مردان بالای 60 سال یا سالمندان آمار جدایی ها رو به افزایش است و بر همین اساس باید برنامه ریزی و اقدامات مشخصی انجام شود.

- ایسنا/لرستان یک مشاور خانواده و مددکار اجتماعی گفت: نگاهی به وضعیت آمار طلاق نشان می دهد که در میان زنان و مردان بالای 60 سال یا سالمندان آمار جدایی ها رو به افزایش است و بر همین اساس باید برنامه ریزی و اقدامات مشخصی انجام شود.

مجتبی احمدی در گفت وگو با ایسنا در رابطه با افزایش آمار طلاق میان سالمندان، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که کشور با آن مواجه بوده بحث طلاق است به طوری که در حال حاضر یکی از پنج اولویت اصلی در حوزه اجتماعی به شمار می رود.

وی عنوان کرد: روند رشد طلاق در کشور به گونه ای است که باعث ایجاد نگرانی هایی شده و در نهایت این نگرانی ها منجر به این شد که در برنامه ششم تعهدی را مبنی بر کاهش 25 درصدی طلاق تا پایان اجرای برنامه به دولت تکلیف کردند.

احمدی افزود: نگاهی به وضعیت آمار طلاق نشان می دهد که در میان زنان و مردان بالای 60 سال یا سالمندان آمار جدایی ها رو به افزایش است و بر همین اساس باید برنامه ریزی و اقدامات مشخصی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رابطه طلاق و سالمندان بالای 60 سال

رابطه طلاق و سالمندان بالای 60 سال