مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 15:252020-10-25اقتصادي

معاون وزیر صمت: داروخانه ها مکلف به فروش ماسک 1300 تومانی هستند


مدیرعامل سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور با اشاره به تولید مطلوب ماسک و مواد ضدعفونی کننده در کشور و انتظار کاهش قیمت مواد ضدعفونی کننده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملارد، عباس تابش معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان عصر امروز در حاشیه بازدید از شرکت داروسازی و بهداشتی در شهرک صنعتی صفادشت ملارد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در خصوص تولید انبوه ماسک پارچه ای مقدمات کار صورت گرفته و نمونه های محصول به سازمان انرژی اتمی و سازمان غذا و دارو ارسال شده است تا با تایید استاندارهای لازم از سوی این 2 نهاد تجاری سازی محصول ماسک پارچه ای در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: ماسک پارچه ای قابل شستشو و با دوام بالاست که با تعویض فیلتر می توان ماه ها از آن استفاده کرد که در این صورت بهای استفاده از ماسک برای هر نفر در روز به 400 یا 500 تومان می رسد که بسیار مقرون به صرفه است.

معاون وزیر صمت بیان داشت: در حوزه قیمت گذاری مواد ضدعفونی، قیمت گذاری الکل بر عهده کارگروه لجستیک ستاد ملی به جهت اعمال محدودیت ها، در اولویت تامین و پشتیبانی حداکثری ماسک قرار داده شده اند.

مدیرعامل سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تصریح کرد: با توجه تامین نیاز ماسک 1300 تومانی داروخانه های کشور، تمام دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر صمت: داروخانه ها مکلف به فروش ماسک 1300 تومانی هستند

معاون وزیر صمت: داروخانه ها مکلف به فروش ماسک 1300 تومانی هستند