مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 08:352020-10-24اقتصادي

افزایش صادرات روغن موتور از ایران / دورنمای سودآوری ایرانول در شش ماهه دوم 99


در شش ماهه نخست سال جاری صادرات روغن موتور ایران نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است که به گفته معاون فروش شرکت نفت ایرانول، این شرکت در بین شرکت های داخلی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس؛ صنعت تولید روانکارها در ایران امروزه با چالش های فراوانی در عرصه تولید مواجه است.

تحریم ها این صنعت را هم بی نصیب نگذاشته و تهیه مواد اولیه و مشکلات حمل و نقلی از سویی و قیمت گذاری نامتناسب از سویی دیگر این صنعت را هم دچار مشکلات بسیاری کرده است.

با این حال در 6 ماهه اول سال جاری افزایش صادرات این صنعت نسبت به سال گذشته افزایش داشته و شرکت‎ های ایرانی در فروش روغن در بازار خارج از کشور موفق بوده ‎اند و هرجایی که مازاد عرضه وجود داشته با تزریق به بازارهای خارجی توانسته‎اند آورده ارزی برای کشور به ارمغان بیاورند.

در حال حاضر 4 کارخانه تولید روغن موتور در داخل کشور فعال است که شرکت نفت ایرانول یکی از این تولید کننده ها است.

افزایش 24 درصدی فروش کل این شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان از عزم جدی تیم جوان این شرکت برای توسعه تولید و فروش در این صنعت و افزایش سهم بازار دارد.

معاون فروش ایرانول با اشاره به اینکه در سال جاری شرکت نفت ایرانول در فروش مقداری صادراتی پیشرو بوده است، گفت: مقدار صادرات شرکت نفت ایرانول در مقایسه با مدت مشابه سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش صادرات روغن موتور از ایران / دورنمای سودآوری ایرانول در شش ماهه دوم 99

افزایش صادرات روغن موتور از ایران / دورنمای سودآوری ایرانول در شش ماهه دوم 99