مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 05:202020-10-24اقتصادي

پرداخت 100درصدی بهاء گندم خریداری شده از کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 100 درصد بهاء گندم خریداری شده از کشاورزان این استان پرداخت شده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 100 درصد بهاء گندم خریداری شده از کشاورزان این استان پرداخت شده است.

ابوالحسن صداقت کیش در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه پروژه خرید تضمینی گندم و دانه روغنی کلزا از 10 مهرماه به اتمام رسیده است، افزود: همچنان از کشاورزان گندم با قیمت مصوب 98-99 خریداری می کنیم اما با توجه به افزایش قیمت گندم در سال آینده، کشاورزان حاضر به فروش گندم با این قیمت نمی شوند.

وی تصریح کرد: امسال نزدیک به 60هزار تن گندم و 2هزار و 300 تن دانه روغنی کلزا در قالب خرید تضمینی از کشاورزان استان کهگیلویه و بویراحمد خریداری شد.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پرداخت 100 درصد بهای گندم و کلزا خریداری شده از کشاورزان، اظهار کرد: این میزان خرید از 10 مرکز خرید تضمینی گندم و 4 مرکز خرید کلزا، جمع آوری و خریداری شد.

صداقت کیش ادامه داد: در اسرع وقت نسبت به حمل و جابه جایی گندم و کلزا خریداری شده به مراکز ذخیره سازی از جمله سیلوهای یاسوج و گچساران اقدام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 100درصدی بهاء گندم خریداری شده از کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد

پرداخت 100درصدی بهاء گندم خریداری شده از کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد