مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 02:152020-10-23حوادث

مجازات کیفری در انتظار مرتکبان فک پلمب


دادستان عمومی و انقلاب شهرضا با اشاره به فک پلمب بعضی مغازه ها به صورت غیرقانونی گفت: فک پلمب مجازات سنگینی دارد و اگر این اتفاق افتاد برخورد جدی تر با فرد خاطی انجام می شود.

- امیرحسین رزاززاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با تأکید بر ساماندهی انارفروشان در شهرضا اظهار داشت: شهرداری باید با همکاری نیروی انتظامی گشت مداوم در خصوص انارفروشان داخل شهر و اطراف امامزاده بگذارد و با افراد غیرمجاز تحت عنوان سد معبر برخورد و آن ها را جمع آوری کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرضا با تأکید بر اینکه برخورد با دستفروشان اطراف امامزاده شاهرضا عزم شهرستانی را می طلبد، افزود: اداره اوقاف باید به موضوع دست فروشان اطراف امامزاده ورود پیدا کند، اوقاف باید در قبال پول هایی که در قالب درآمد از موقوفات چه مستقیم و چه غیرمستقیم دریافت می کند برای شهر هم هزینه کند.

وی با بیان اینکه حضور انارفروشان در محور شهرضا به اصفهان بسیار خطرآفرین است و به اداره راه دستور صریح داده شده که آن ها را جمع آوری کند، بیان کرد: در راستای جلوگیری از شیوع کرونا باید انارفروشان در شهرضا ساماندهی شوند و سازوکاری برای فروش آن ها تعریف شود.

رزاززاده با اشاره به بازگشایی تالارهای پذیرایی در شهرضا عنوان کرد: باید یک نسخه واحد برای تالارها نوشته شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجازات کیفری در انتظار مرتکبان فک پلمب

مجازات کیفری در انتظار مرتکبان فک پلمب