مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 12:152020-10-22سياسي

پیش بینی استاندار سمنان از روند افزایشی تخریب دولت در سال پایانی خدمت


استاندار سمنان با اشاره به قرار گرفتن دولت در سال آخر خدمت خود، گفت: سطح تخریب های دولت از سوی دشمنان در سال پایان کار دولت به تدریج بیشتر خواهد شد و لذا پلیس باید با هوشیاری بیشتری فضای جامعه را رصد کند.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان با اشاره به قرار گرفتن دولت در سال آخر خدمت خود، گفت: سطح تخریب های دولت از سوی دشمنان در سال پایان کار دولت به تدریج بیشتر خواهد شد و لذا پلیس باید با هوشیاری بیشتری فضای جامعه را رصد کند.

علیرضا آشناگر اول آبان در دیدار با سردار حسنی ،فرمانده انتظامی استان که به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در محل ستاد فرماندهی استان به انجام رسید با گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای گرانقدر ایران اسلامی، فرار رسیدن ماه ربیع الاول و هفته نیروی انتظامی را به فرماندهی و پرسنل این نیرو در استان سمنان تبریک گفت و اظهار کرد : فرماندهی انتظامی استان، فرماندهی با اخلاق و آشنا به وظایف خود بوده و همکار بسیار خوبی برای ما در شورای تامین استان است.

استاندار سمنان پلیس را زینت جامعه معرفی کرد و گفت: اقدامات پلیس موجب عزت و سرافرازی این نیرو در سطح کشور است وی گفت: استان سمنان، استان بسیار پهناوری است و وجود امنیت کامل در این استان مرهون جانفشانی و تلاش ارزشمند همکاران و پرسنل نیروی انتظامی و سایر دستگاه های مرتبط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی استاندار سمنان از روند افزایشی تخریب دولت در سال پایانی خدمت

پیش بینی استاندار سمنان از روند افزایشی تخریب دولت در سال پایانی خدمت