مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 08:052020-10-22سياسي

کمبود کارشناس در رشته های اسلحه، خط و امضاء


رییس هیئت مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان گفت: کانون برای تامین و تعمیم عدالت و اظهارنظر مشورتی در همه موضوعات تخصصی به همه دستگاه ها تلاش می کند.

- رییس هیئت مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری کرمان خبر داد کمبود کارشناس در رشته های اسلحه، خط و امضاء ایسنا/کرمان رییس هیئت مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان گفت: کانون برای تامین و تعمیم عدالت و اظهارنظر مشورتی در همه موضوعات تخصصی به همه دستگاه ها تلاش می کند.

غلامعباس پورسیدی امروز اول آبان ماه در نشست خبری اظهار کرد: لایحه قانونی استقلال کانون کارشناسان رسمی دادگستری اول آبان سال 58 تصویب شد و این قانون در 41 ماده و 39 تبصره در سال 81 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.

وی افزود: 883 نفر کارشناس در 46 رشته تخصصی در کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان داریم و در واقع در همه مناطق استان که هشت منطقه را شال می شو، کارشناس رسمی داریم.

پورسیدی با اشاره به اینکه ویژگی مشترک کار رسانه و کارشناسان رسمی قلمشان است و می توانیم با قلممان از منافع ملی دفاع کنیم، گفت: صداقت و راستگویی بزرگ ترین سرمایه اجتماعی کانون کارشناسان است و تلاش ما بر این است این سرمایه گرانسنگ را حفظ کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود کارشناس در رشته های اسلحه، خط و امضاء

کمبود کارشناس در رشته های اسلحه، خط و امضاء