مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 07:252020-10-22ورزشي

آماده سازی پیست اتومبیلرانی مسابقات اسلالوم قشم


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از آخرین مراحل آماده سازی و تست محل پیش بینی شده جهت برگزاری نخستین دوره مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم منطقه آزاد قشم دیدن کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مؤمنی به همراه جمعی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم ضمن حضور و بازدید چندین ساعته از بخش های مختلف با مسؤولان برگزاری این مسابقه در خصوص آخرین وضعیت آن به بحث و تبادل نظر پرداخت.

فنس کشی، ترمیم و بازسازی پیست شامل مرمت آسفالت پیست اتومبیلرانی و محوطه ورودی ورزشکاران و تماشاگران، طراحی جایگاه تماشاگران و مقامات، نورپردازی جهت روشنایی در شب از جمله اقداماتی است که در این بازدید مورد بررسی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، هیات همراه و داوران این سری از مسابقات قرار گرفت.

براساس این گزارش، نخستین دوره مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم منطقه آزاد قشم در پنج کلاس 1300، 1400، 1600، 1800 و بالای 2000 سی سی، امروز پنجشنبه یکم آبانماه برگزار می شود.

در این سری از مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان، به صورت تک نفره با تکیه بر مهارت های فردی به صورت انجام عبور از موانع با کمترین خطا و زمان ثبت شده و با هم به رقابت می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی پیست اتومبیلرانی مسابقات اسلالوم قشم

آماده سازی پیست اتومبیلرانی مسابقات اسلالوم قشم