مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 03:452020-10-22فرهنگي

تراز فیلم سازی در آذربایجان غربی تقویت شود


معاون سازمان سینمایی و سمعی وبصری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی گفت: 300 تومان اعتبار برای فعالیت های سینمایی آذربایجان غربی اختصاص یافت.

- حیدر خلیلی شامگاه سی ام مهر در نشست با فعالان سینمایی آذربایجان غربی که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، افزود: درسال جاری 300میلیون تومانی به فعالیت های سینمایی استان اختصاص یافته که از این مبلغ 230میلیون تومان برای فیلم کوتاه و 70 میلیون تومان برای فیلم مستند است.

وی با اشاره به اینکه درسال جاری 50میلیارد تومان اعتبار برای فعالیت های سینمایی استان ها اختصاص یافته، تصریح کرد: باوجود محدودیت منابع بااولویت بندی از ظرفیت های استانی بهره مند خواهیم شد.

خلیلی با تاکید بر اینکه وضعیت آذربایجان غربی در حوزه تولید نسبت به سال های گذشته بهتر شده است، یاد آور شد: ولی تراز فیلم سازی استان از تراز کشوری فاصله دارد و خوب نیست که باید فیلم سازان از نقاط قوت و ظرفیت های استان برای بهتر شدن تراز فیلم سازی بهره گیرند.

معاون سازمان سینمایی کشور با اشاره به اینکه در سال گذشته 12 طرح از استان به شورای فیشینگ ارسال وتنها چهار طرح مجوز گرفت، خاطر نشان کرد: برای استانی همچون آذربایجان غربی که دارای پتانسیل و نیروهای فرهنگی فعالی است این تعداد طرح قابل قبول نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراز فیلم سازی در آذربایجان غربی تقویت شود

تراز فیلم سازی در آذربایجان غربی تقویت شود