مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 11:102020-10-21اقتصادي

مُسکِن مسکن ملی برای بازار مسکن


مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: برای طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید هشتگرد یک میلیون و 339 هزار و 412 مترمربع زمین جانمایی شده است.

- ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: برای طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید هشتگرد یک میلیون و 339 هزار و 412 مترمربع زمین جانمایی شده است.

مسعود حق لطفی روز چهارشنبه 30 مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پروژه طرح اقدام ملی مسکن در چهار قالب فروش اقساطی(مسکن یکم)، تفاهم نامه، مشارکت و واگذاری با تعهد ساخت تا چند روز آینده با حضور رییس جمهور به صورت ویدیو کنفرانس کلنگ زنی می شود، اظهار کرد: 12 هزار و 96 واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن آماده کلنگ زنی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه طرح اقدام ملی مسکن با هدف متعادل شدن بازار مسکن اجرایی شده، افزود: ارائه مسکن به مصرف کنندگان واقعی و به ویژه خانه اولی ها با قیمت تمام شده پایین و کیفیت بالا از ویژگی های اصلی این طرح است.

وی یادآور شد: تاکنون از حدود 26 هزار نفر برای بهره مندی از این واحدهای مسکونی ثبت نام کرده اند که البته این ثبت نام شدگان در حال پالایش هستند و برخی از آنان در فرآیند ثبت نام قطعی از فهرست ثبت نام شدگان حذف خواهند شد و واجدان نهایی باقی خواهند ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مُسکِن مسکن ملی برای بازار مسکن

مُسکِن مسکن ملی برای بازار مسکن