مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 11:052020-10-21سياسي

رفتار نیروی انتظامی، تعیین کننده نوع نگاه مردم به حکومت است


استاندار خوزستان با بیان اینکه نوع نگاه مردم نسبت به حاکمیت ارتباط مستقیمی با نوع رفتار نماد حاکمیت در جامعه خواهد داشت، گفت: نیروی انتظامی که نماد حکومت در یک جامعه است با نوع رفتار، - ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با بیان اینکه نوع نگاه مردم نسبت به حاکمیت ارتباط مستقیمی با نوع رفتار نماد حاکمیت در جامعه خواهد داشت، گفت: نیروی انتظامی که نماد حکومت در یک جامعه است با نوع رفتار، عملکرد و کارکرد خود در آن جامعه، تعیین کننده نوع نگاه مردم نسبت به حکومت است.

غلامرضا شریعتی در نشست با فرمانده و معاونین نیروی انتظامی خوزستان که امروز (30 مهرماه) به مناسبت هفته نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی ناجا استان برگزار شد، با اشاره به بررسی مسائل طرح شده در این جلسه اظهار کرد: در جلسه ای که داشتیم در جریان برنامه های آتی نیروی انتظامی و مباحث مورد توجه مردم استان خوزستان در رابطه با حفظ امنیت استان و مشکلاتی که فرا روی پلیس است، قرار گرفتم و موارد مذکور به بحث گذاشته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری خوزستان، وی با تأکید بر اهمیت وجودی نیروهای انتظامی گفت: مظهر حاکمیت هر حکومتی، در پلیس آن تعریف شده است.

نیروهای نظامی و امنیتی کار مهم و حیاتی و ارزشمند حفاظت از کیان و تمامیت ارضی کشور را بر عهده دارند و در مواقع بحران و در مرزها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار نیروی انتظامی، تعیین کننده نوع نگاه مردم به حکومت است

رفتار نیروی انتظامی، تعیین کننده نوع نگاه مردم به حکومت است