مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 09:452020-10-21سياسي

نزدیک به 350 مقام کنونی و سابق جمهوریخواه به بایدن رای می دهند


مایکل استیل، رییس سابق کمیته ملی حزب جمهوریخواه آمریکا در حالیکه تنها دو هفته تا روز برگزاری انتخابات باقی مانده به جمع 347 جمهوریخواه برجسته دیگری که در این انتخابات به جو بایدن، - مایکل استیل، رییس سابق کمیته ملی حزب جمهوریخواه آمریکا در حالیکه تنها دو هفته تا روز برگزاری انتخابات باقی مانده به جمع 347 جمهوریخواه برجسته دیگری که در این انتخابات به جو بایدن، رقیب دموکرات دونالد ترامپ رای می دهند پیوسته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از نیوزویک، این جمهوریخواهان از صف حزبشان جدا شده اند تا با دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا مخالفت کرده و علنا در انتخابات از جو بایدن حمایت کنند.

یکی از شاخص ترین گروه های جمهوریخواه مخالف با ترامپ پروژه لینکلن نام دارد که تحت رهبری چند جمهوریخواه برجسته شامل جان ویور، ریک ویلسون، جورج کانوی، رید گالن و جنیفر هورن است.

جان کیسیچ، فرماندار سابق اوهایو که چهار سابق قبل در نامزدی از جانب حزب جمهوریخواه ترامپ را به چالش طلبید و خودش را جمهوریخواه برای تمام عمر خوانده تبدیل به چهره برجسته جنبش مخالفان جمهوریخواه ترامپ به نام ترامپ هرگز شده است.

کمی بعد از کنوانسیون حزب دموکرات نیز چارلی دنت، نماینده جمهوریخواه سابق ایالت پنسیلوانیا هم حمایتش از بایدن را در مطلبی در سی ان ان اعلام داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزدیک به 350 مقام کنونی و سابق جمهوریخواه به بایدن رای می دهند

نزدیک به 350 مقام کنونی و سابق جمهوریخواه به بایدن رای می دهند