مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 07:202020-10-21ورزشي

9 زندانی جرائم غیرعمد در سمنان آزاد شدند


مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی تربیتی استان سمنان از آزادی 9 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد به برکت اجرای پویش جهادی «نذر حسینی» خبر داد.

- امید کهربایی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، با اشاره به کمک گروه های جهادی در آزادسازی زندانیان غیرعمد عنوان کرد: به همت اهالی ورزش استان سمنان در روزهای سوگواری حضرت اباعبدالله (ع) از ابتدای محرم تا پایان ماه صفر، با همکاری انجمن ورزشکاران، قهرمانان و پیشکسوتان، کانون مربیان فوتبال، اصحاب رسانه و ستاد دیه استان سمنان، پویش نذر حسینی برگزار شد و در نتیجه آن 9 زندانی جرائم غیرعمد استان از زندان آزاد شدند.

وی با قدردانی از حرکت جهادی جامعه ورزشی و رسانه ای استان و حمایت آنان از عاشقان حسینی گرفتار در بند اظهار کرد: خوشبختانه در شرایط خاص کشور که تحت تأثیر بیماری و مشکلات معیشتی به حساب ستاد مردمی ستاد رسیدگی به امور دیه استان واریز کنند.

کهربایی افزود: اهالی ورزش و خیران استان در این پویش، بیش از یک میلیارد و 142 میلیون ریال به منظور آزادسازی زندانیان غیرعمد کمک کردند که مقدمات آزادسازی 9 زندانی با مجموع بدهی بیش از یک میلیارد و 325 میلیون ریال را فراهم کرد؛ باقی مبلغ بدهی، با تلاش مددکاران زندان ها و جلب رضایت شاکیان بخشیده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 زندانی جرائم غیرعمد در سمنان آزاد شدند

9 زندانی جرائم غیرعمد در سمنان آزاد شدند