مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 07:052020-10-21سياسي

صداوسیمای اصفهان با پخش ادعیه مناسب مردم را در مقابله با کرونا یاری کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان در نامه ای به بهرام عبدالحسینی، رییس سازمان صداوسیمای این استان، - شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اصفهان در نامه ای به رییس سازمان صداوسیمای این استان، درخواست پخش دعای هفتم صحیفه سجادیه را مطرح کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان در نامه ای به بهرام عبدالحسینی، رییس سازمان صداوسیمای این استان، درخواست کردند تا دعای هفتم صحیفه سجادیه را که مضمون آن، توسل انسان به خداوند در مقابله با بلایا است، در ایام شیوع دوباره کرونا، از صداوسیمای این استان پخش کند.

در این نامه آمده است:احتراما همانطور که مستحضرید رهبر معظم انقلاب در مراسم روز درختکاری اسفندماه 98 ضمن توصیه همگان به عمل به توصیه ها و دستورالعمل های مسئولان و متخصصان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، انجام این توصیه ها را مصداق عمل حسنه دانستند.

همچنین ایشان مردم را به توسل و توجه به پروردگار فراخواندند و با تاکید بر قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه فرمودند: من توصیه میکنم دعای هفتم صحیفه سجادیه را که در مفاتیح هم هست این دعا:یامن تحلل.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صداوسیمای اصفهان با پخش ادعیه مناسب مردم را در مقابله با کرونا یاری کند

صداوسیمای اصفهان با پخش ادعیه مناسب مردم را در مقابله با کرونا یاری کند