مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 11:302020-10-20سياسي

برنامه های هفته وحدت مطابق با اصول بهداشتی برگزار می شود


ائمه جمعه شیعه و سنی جزیره قشم بر گرامیداشت و اجرای ویژه برنامه های هفته وحدت در چارچوب شیوه نامه های بهداشتی تاکید کردند.

- حجت الاسلام میثم تارم امام جمعه شهرستان قشم ظهر امروز در نشست هماهنگی بزرگداشت هفته وحدت در این شهرستان اظهار داشت: برنامه ریزی های لازم برای ویژه برنامه های هفته وحدت باید بر اساس وضعیت موجود باید برنامه های هفته وحدت در چارچوب شیوه نامه های اعلامی این ستاد اجرا گردد.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: مردم مومن و متدین قشم پایبندی خود به دستورالعمل های بهداشتی را در آیین های محرم و صفر و نیز اقامه نماز جمعه به خوبی نشان داده اند.

حجت الاسلام تارم ادامه داد: سهل انگاری های صورت گرفته بویژه در حذف الزام رعایت فاصله اجتماعی در شناورهای مسافری باعث گلایه مردم است و با توجه به قرارگیری در آستانه تعطلات و موج سفرهای احتمالی باید تدابیر پیشگیرانه از سوی مسوولان مربوطه صورت پذیرد.

هفته وحدت تجدید میثاق با خاتم الانبیا(ص) است شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت قشم نیز در این نشست اظهار داشت: هفته وحدت تجدید میثاقی با پیامبر اسلام(ص) است.

وی افزود: هفته وحدت فرصتی است که باید از آن در راستای پرده برداشتن از دسیسه افرادی که در زمین دشمن بازی کرده و آب در آسیاب آنان می ریزند استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته وحدت مطابق با اصول بهداشتی برگزار می شود

برنامه های هفته وحدت مطابق با اصول بهداشتی برگزار می شود