مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 12:352020-10-19اقتصادي

فیچ: ایران برنامه جامع نوسازی پالایشگاهی به ارزش 34 میلیارد دلار دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مؤسسه تحقیقاتی فیچ در آخرین برآورد خود از وضعیت تولید گاز ایران می گوید که رشد ظرفیت پالایشگاه های ایران در سال های اخیر و خودکفایی در تولید سوخت، - رشد ظرفیت پالایشگاه های ایران در سال های اخیر، خودکفایی ایران در سوخت های پالایشی، اشباع نسبی بازار بین المللی و محدودیت شدید بودجه ای موجب می شود دولت ایران تمایل چندانی به ساخت پالایشگاه های جدید نداشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مؤسسه تحقیقاتی فیچ در آخرین برآورد خود از وضعیت تولید گاز ایران می گوید که رشد ظرفیت پالایشگاه های ایران در سال های اخیر و خودکفایی در تولید سوخت، اشباع نسبی بازار بین المللی و محدودیت شدید بودجه ای موجب می شود دولت ایران تمایل چندانی به ساخت پالایشگاه های جدید نداشته باشد و در عوض بر ارتقای مستمر پالایشگاه های موجود متمرکز شود.

مؤسسه تحقیقاتی فیچ سولوشنز (Fitch Solutions) این نکته را در آخرین به روزرسانی گزارش صنعت نفت و گاز که مختص سه ماهه سوم 2020 است مطرح کرده است.

این گزارش که به بررسی آخرین تحولات تأثیرگذار بر صنعت نفت و گاز ایران و دورنمای آن طی سال های 2020 تا 2029 می پردازد در چند قسمت منتشر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیچ: ایران برنامه جامع نوسازی پالایشگاهی به ارزش 34 میلیارد دلار دارد

فیچ: ایران برنامه جامع نوسازی پالایشگاهی به ارزش 34 میلیارد دلار دارد