مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 08:452020-10-18سياسي

شهردار تهران می ترسد وارد تصمیم بزرگ شود


عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه حناچی در زمان رأی اعتماد موافق اصلاح ساختار بود، گفت: شهردار تهران می ترسد که وارد تصمیم های بزرگ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سیدحسن رسولی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره اصلاح ساختار در شهرداری پایتخت اظهار داشت: شهردار تهران زمانی که می خواست رأی اعتماد بگیرد گفت، با اصلاح ساختار در شهرداری موافق هستم ولی پس از یک سال با اصرار ما یک صفحه کاغذ در قالب بودجه داد و اکنون به نظرم حناچی می ترسد وارد تصمیم بزرگ بشود.

وی افزود: فقط با تصویب اکثریت مطلق اعضای حاضر در جلسه می توان موضوعی که در دستور کار قرار گرفته از دستور خارج شود همچنین اساسا ماهیت این لایحه، لایحه ای نیست که اختیارش دست شهردار باشد.

این عضو شورای شهر تهران گفت: شهردار می ترسد که وارد تصمیم بزرگی شود و مگر حق دارد که بگوید نسبت به تکلیفی که شورا مصوب کرده است و همه مراحل تشریفات قانونی آن طی شده به یکباره بگوید میلم به این کشیده است که آن را پس بگیرم.

رسولی گفت: مگر این موضوع بحث سطحی است و اعضای شورای شهر هم باید جرأت و جسارت تصمیم سخت را داشته باشند این لایحه منافعش بر ضررهایش می چربد و زیبنده نیست که سه سال زمان روی آن گذاشته شده و حالا مسکوت بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار تهران می ترسد وارد تصمیم بزرگ شود

شهردار تهران می ترسد وارد تصمیم بزرگ شود