مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 06:452020-10-15فناوري

هشدار رییس پلیس فتا در خصوص ارسال لینک بازی های غیرمجاز در پیام رسان ها


رییس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری گفت: اخیرا لینک بازی اندرویدی مومو در پیام رسان واتساپ ارسال می شود که حاوی بد افزار و یک بازی خطرناک است که تاثیرات منفی بر روح و روان نوجوانان دارد و خانواده ها باید مراقب فعالیت فرزندان خود در فضای مجازی باشند.

- مرتضی عسگری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: به تازگی لینک یک بازی اندرویدی به نام مومو در پیام رسان واتساپ ارسال می شود که یک بدافزار بوده و تاثیرات مخربی بر روح و روان نوجوانان و دانش آموزان دارد.

 رییس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: به لینک ارسال شده به هیچ عنوان نباید توجه کرد و پیام را باید حذف نمود وگرنه در صورت کلیک بر روی لینک ذکر شده بازی به طور خودکار در گوشی ذخیره و راه اندازی شده و ممکن است مورد توجه فرزندان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: به گفته کارشناسان این بازی باعث ایجاد ناراحتی های اعصاب و روان بر روی کاربران خود می شود و در نوجوانان تمایل به خشونت، خودزنی و خودکشی را ایجاد می کند.

عسگری تصریح کرد: خانواده ها باید به طور جدی بر فعالیت فرزندان خود در فضای مجازی نظارت داشته باشند اما طوری رفتار نکنند که باعث ترس و پنهان کاری فرزند خود شوند.

انتهای پیام /68033


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار رییس پلیس فتا در خصوص ارسال لینک بازی های غیرمجاز در پیام رسان ها

هشدار رییس پلیس فتا در خصوص ارسال لینک بازی های غیرمجاز در پیام رسان ها