مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 10:452020-10-14اقتصادي

صادرات 620 میلیون دلاری تجهیزات ساختمانی به آفریقا طی سال 98


یک مقام مسئول با بیان اینکه بازار آفریقا ظرفیت خوبی برای صادرات تجهیزات و لوازم ساختمانی است، گفت: پارسال 620 میلیون دلار صادرات لوازم ساختمانی به آفریقا داشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، فرزاد پیلتن در نشست میز توسعه صادرات مصالح، تجهیزات و لوازم ساختمانی ایران به آفریقا، مهم ترین مشکلات صادرات مصالح، تجهیزات و لوازم ساختمانی به کشورهای آفریقایی را مسئله برگشت پول، حمل و نقل منظم و رقابتی، ناشناخته بودن بازارهای آفریقایی، سختی برقراری ارتباط با طرف های آفریقایی و ریسک های بالای حضور در کشورهای آفریقایی عنوان کرد.

مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران ادامه داد: در این جلسه روند صادرات و واردات مصالح، تجهیزات و لوازم ساختمانی توسط کشورهای آفریقایی از جهان، روند صادرات محصولات مذکور از ایران به آفریقا و جهان و مزیت ها و فرصت های صادرات به کشورهای آفریقایی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: معرفی خدمات و تسهیلات قابل ارائه توسط سازمان توسعه تجارت ایران، راه های شناسایی و نحوه ورود به بازار محصولات مذکور در کشورهای آفریقایی، طرح موضوعات و مشکلات توسط شرکت های خصوصی در زمینه ورود به بازار آفریقا و معرفی خدمات قابل ارائه توسط شرکت های کشتیرانی به تجار و امکان راه انداز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 620 میلیون دلاری تجهیزات ساختمانی به آفریقا طی سال 98

صادرات 620 میلیون دلاری تجهیزات ساختمانی به آفریقا طی سال 98