مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 07:552020-10-13حوادث

مرگ 127 نفر بر اثر سوختگی در آذربایجان شرقی /افزایش مرگ و میر در اثر برق


مدیرکل پزشکی قانونی استان آذربایجان شرقی گفت: در پنج ماهه امسال 43 نفر در اثرصدمات ناشی از سوختگی در استان جان خود را از دست دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، علی صفایی فرد اظهار داشت: در پنج ماهه  امسال 43 نفر در اثر صدمات ناشی از سوختگی در استان آذربایجان شرقی جان خود را از دست دادند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان گفت: از این تعداد 16 نفر زن و 27 مرد بوده که هر کدام از این آمارها نسبت به مدت مشابه در سال گذشته به ترتیب 36 و 23 درصد کاهش یاشته است.

صفایی فرد افزود: آمار تلفات ناشی از سوختگی در پنج ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 60 نفر جان باخته بودند امسال حدود 28 درصد کاهش یافته است.

وی گفت: در مرداد ماه امسال 12 نفر دراثر سوختگی فوت کردند که 4 نفر از آنها زن بوده و در مقایسه بامردادسال گذشته 5 نفر کاهش داشته است.

صفایی فرد خاظرنشان کرد: تعداد کل مرگ و میر ناشی از سوختگی در استان آذربایجان شرقی در سال گذشته 127 نفر بود که 54 نفر از آنها زن و 73 نفرمرد بودند.

افزایش مرگ و میر در اثربرق گرفتگی در استان  مدیرکل پزشکی قانونی استان آذربایجان شرقی گفت: 17 نفر در طی پنج ماهه امسال براثر برق گرفتگی در استان جان خود را از دست دادند که از این تعداد 4 زن و بقیه مرد بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ 127 نفر بر اثر سوختگی در آذربایجان شرقی /افزایش مرگ و میر در اثر برق

مرگ 127 نفر بر اثر سوختگی در آذربایجان شرقی /افزایش مرگ و میر در اثر برق