مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 05:202020-10-13سياسي

مازندران عجیب بوی عطر حرم زینب(س) می دهد!


این روزها حال و هوای مازندران عجیب بوی خان طومان می دهد،مسافرانی از راه دور بوی عطر حرم حضرت زینب را به سوغات می آورند،این روزها دیار علویان آغوشش را برای دیدار با 4 فرزندش بازکرده، - ایسنا/مازندران این روزها حال و هوای مازندران عجیب بوی خان طومان می دهد،مسافرانی از راه دور بوی عطر حرم حضرت زینب را به سوغات می آورند،این روزها دیار علویان آغوشش را برای دیدار با 4 فرزندش بازکرده،چهار دلاور مردی که برای دفاع از حریم اهل بیت به خاک و خون زدند و در کنار سردار مقاومت مردانه تا پای جان ایستاند تا بیگانه دست تعرض به کشورمان بلند نکند.

سرگذشت این 4 مدافع حرم قصه و افسانه نیست، به قول شهید آوینی،وقتی طبل جنگ برای خدا نواخته می شود، عشاق می دانند که نوبت آنان رسیده است که قلیل من عبادی الشکور.

وقتی طبل جنگ برای خدا نواخته می شود، در نزد اینان، عقل و عشق دست از تقابل می کشند و عقل، عاشق می شود و عشق، عاقل؛ آن همه عاقل که صاحب خویش را به سربازی و جانبازی می کشاند.

اما در نزد دیگران،ترس جان و سر، عقل را به جنونی مذموم می کشاند و هر ننگی را می پذیرد تا بتوانند این خون تمتع از حیات را بمکند، مثل کنه ای که به شکمبه گوسفند چسبیده است.

حال این 4دلاور گمگشته به کنعان بازآمدند و امشب مادرانشان سخن ها بیشمار برایشان دارند، مادری که در فراغ تکه اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران عجیب بوی عطر حرم زینب(س) می دهد!

مازندران عجیب بوی عطر حرم زینب(س) می دهد!