مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 07:352020-10-03اقتصادي

ارزش پول کارگر و کارمند حفظ شود


یک کارشناس حوزه کار با تاکید بر جلوگیری از رشد فزاینده پایه پولی در کشور، گفت: منابع کشور باید به سمت ظرفیت سازی در بخش تولید و بهره وری حرکت کند تا هم قدرت خرید کارگران حفظ شود و هم توان صادراتی کشور افزایش یابد.

- یک کارشناس حوزه کار با تاکید بر جلوگیری از رشد فزاینده پایه پولی در کشور، گفت: منابع کشور باید به سمت ظرفیت سازی در بخش تولید و بهره وری حرکت کند تا هم قدرت خرید کارگران حفظ شود و هم توان صادراتی کشور افزایش یابد.

علی اکبر لبافی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به میزان افزایش حقوق کارکنان دولت و توجه به افزایش دستمزد کارگران در سال آینده، گفت: معتقدم روند فعلی افزایش دستمزدها چه در بحث کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی و چه در بحث کارکنان و بازنشستگان کشوری، ارزش پول ملی را از بین می برد و این روند باید تغییر یابد.

وی ادامه داد: ما نمی توانیم هر سال با افزایش مزد نرخ تورم و عقب افتادگی های مزدی را جبران کنیم بلکه باید ساز و کار دستمزد و پرداختی ها را تغییر بدهیم چون در کشور ما پایه پولی به شدت در حال تغییر است و لازم است جلوی رشد فزاینده پایه پولی گرفته شود.

جلوگیری از بی ارزش شدن پول کارگر، کارمند و بازنشسته این کارشناس حوزه کار افزود: برای آنکه پول برای کارگر و کارمند و بازنشسته ارزش خود را از دست ندهد باید ساز و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش پول کارگر و کارمند حفظ شود

ارزش پول کارگر و کارمند حفظ شود