مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 19:252020-10-01سياسي

نمایندگی بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها در خاش راه اندازی شد


به مناسبت هفته سالمند و نیازمند نمایندگی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در شهرستان خاش سیستان و بلوچستان با هدف محرومیت زدایی، کمک رسانی و خدمات رسانی به نیازمندان و ایتام برای اولین بار به عنوان تنها خیریه رسمی در این شهرستان افتتاح شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته سالمند و نیازمند نمایندگی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در شهرستان خاش سیستان و بلوچستان با هدف محرومیت زدایی، کمک رسانی و خدمات رسانی به نیازمندان و ایتام برای اولین بار به عنوان تنها خیریه رسمی در این شهرستان افتتاح شد.

معصومه هوشیار مدیر بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در شهرستان خاش در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: حضور خیران و گروه های جهادی در منطقه فرصتی ارزشمند برای تشویق افراد سرمایه دار و جذب خیران بومی در راستای حمایت از محرومان جامعه به شمار می رود.

وی افزود: کمک به اقشار مستضعف و مستمندان یک نعمت و لطف الهی بوده که انسان های نیکوکار و نوعدوست برای رسیدن به سعادت در دنیا و آخرت و جلب رضایت پروردگار متعال تلاش می کنند.

هوشیار با تاکید بر اینکه شناسایی محرومان و مستمندان از وظایف تمام دلسوزان جامعه است اظهارکرد: ایجاد این نمایندگی از بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها یکی از نیازهای مهم در این شهرستان محروم و مرزی محسوب م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگی بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها در خاش راه اندازی شد

نمایندگی بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها در خاش راه اندازی شد