مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 12:002020-10-01اقتصادي

بازنگری اسناد منطقه آزاد آستارا / الزام تقویت شبکه باران در آستارا و حیران


با توجه به ظرفیت های بی شمار اقتصادی، تجاری و گردشگری در این شهرستان، برای ایجاد منطقه آزاد تجاری آستارا یک قدم فاصله وجود دارد.

- ایسنا/گیلان فرماندار بندر مرزی آستارا گفت: با توجه به ظرفیت های بی شمار اقتصادی، تجاری و گردشگری در این شهرستان، برای ایجاد "منطقه آزاد تجاری آستارا" یک قدم فاصله وجود دارد.

عباس صابر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ویژگی های آستارا در حوزه های مرزهای زمینی، دریایی و ریلی، منطقه ویژه اقتصادی و تجاری بندر و ظرفیت های بی شمار گردشگری از قبیل دهکده گردشگری حیران، استیل عباس آباد، پارک جنگلی بی بی یانلو، پناهگاه حیات وحش لوندویل، بلندترین آبشار ایران لاتون و سواحل دریای کاسپین در این شهرستان، بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه آستارا به معنای واقعی در نوار مرزی واقع شده است، ادامه داد: در صورت بهره مندی بهینه، این مرز می تواند یک پتانسیل خوب باشد و در صورت بهره مندی نامناسب، می تواند به یک چالش بد تبدیل شود.

وی با تأکید بر اینکه تاکنون از 10 درصد ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا هم استفاده نشده است، افزود: این منطقه در حال تکمیل زیرساخت ها است و فرمانداری آستارا برنامه های ویژه ای را برای ارتقای کیفیت خدمات آن منطقه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری اسناد منطقه آزاد آستارا / الزام تقویت شبکه باران در آستارا و حیران

بازنگری اسناد منطقه آزاد آستارا / الزام تقویت شبکه باران در آستارا و حیران