مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 07:152020-10-01اجتماعي

9 خانه هلال روستایی در قشم فعال شد


سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان قشم گفت: با افتتاح 2 خانه هلال در روستاهای گورزین و طولای قشم، شمار خانه های فعال در این شهرستان به 9 خانه افزایش یافت.

- احمدنور سرودی گلستانی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قشم، اظهار داشت: با افتتاح 2 خانه هلال در روستاهای گورزین و طولای قشم، شمار خانه های فعال در این شهرستان به 9 خانه افزایش یافت.

وی افزود: پیش از این 7 خانه هلال در روستاهای دفاری، گیاهدان، هفت رنگو، جزیره هنگام، مِلکی، زینبی و روستای تاریخی لافت با هدف ارائه آموزش برای ارتقای سطح آگاهی جامعه هدف هلال احمر در روستاهای قشم افتتاح شده بود.

سرودی ادامه داد: توانمندسازی جامعه، گسترش و ترویج فرهنگ خودامدادی و دگرامدادی، آموزش همگانی امداد و کمک های اولیه برای مقابله با حوادث از هدف های اصلی خانه های هلال در روستاهای جزیره است.

به گفته سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان قشم، برگزاری دوره های آموزش همگانی و عمومی و تخصصی برای ایجاد شرایط مناسب و لازم برای آمادگی و پاسخگویی سریع به ساکنان روستاها، تعامل با دهیاران، شوراها و ائمه جمعه و جماعت مساجد از دیگر اهداف تاسیس این خانه ها می باشد.

بنا به این گزارش، معاون عمرانی فرمانداری شهرستان قشم هم در این مراسم بر مساله آموزش به عنوان اساس توسعه تاکید کرد و خانه های هلال در روس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 خانه هلال روستایی در قشم فعال شد

9 خانه هلال روستایی در قشم فعال شد