مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 15:252020-09-30حوادث

دادستانی گیلان: شدیدترین مجازات را برای قمه کشان بیمارستان پورسینا اعمال می کنیم


بدادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان گفت: 5 نفر از مهاجمان به بیمارستان پورسینای رشت بازداشت شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سیدمهدی فلاح‌میری امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به ماجرای ورود مهاجمان به بیمارستان پورسینای رشت اظهار داشت: 5 نفر از مهاجمان به بیمارستان پورسینای رشت بازداشت شدند از طرفی دستگاه قضا از برخورد قاطع پلیس با اشرار و مخلان امنیت حمایت می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان با بیان اینکه افراد مهاجمی که به بیمارستان پورسینای رشت وارد شده بودند تحت تعقیب قضایی قرار گرفته و بازداشت شدند عنوان کرد: یکی از این مهاجمان و افراد بازداشت شده در حین فرار و پس از درگیری با پلیس و مأمورین انتظامی با شلیک پلیس متوقف شده است.

فلاح‌میری با تأکید بر اینکه دستگاه قضایی از برخورد قاطعانه پلیس با اشرار و مخلان امنیت و نظم عمومی جامعه و مردم حمایت به عمل می‌آورد خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی نیز در راستای رسالت خطیر خود و حمایت از نظم و امنیت جامعه شدیدترین مجازات قانونی را برای این دسته از افراد اعمال می‌کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، در ساعت 2 بامداد 8 مهر عده‌ای مهاجم و اراذل و اوباش با سلاح سرد به داخل بیمارستان پورسینای رشت وارد شدند، از طرفی فیلم این حادثه و درگیری مهاجمان نیز توسط دوربین‌ها ضبط شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستانی گیلان: شدیدترین مجازات را برای قمه کشان بیمارستان پورسینا اعمال می کنیم

دادستانی گیلان: شدیدترین مجازات را برای قمه کشان بیمارستان پورسینا اعمال می کنیم