مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 08:552020-09-30دانش

لزوم پیشگامی مشعل داران عالم در مقابل هجمه های جعل و تحریف اربعین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه پیام نور، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی به همایش ملی اربعین پژوهی که به همت بسیج اساتید دانشگاه پیام نور امروز در سازمان مرکزی به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، - وزیر علوم در پیامی به همایش ملی اربعین پژوهی بر لزوم پیشگامی و روشنگری مشعل داران عالم برای جلوگیری از هجمه های دشمنان در جعل و تحریف اربعین حسینی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه پیام نور، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی به همایش ملی اربعین پژوهی که به همت بسیج اساتید دانشگاه پیام نور امروز در سازمان مرکزی به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، بر لزوم پیشگامی و روشنگری مشعل داران عالم برای جلوگیری از هجمه های دشمنان در جعل و تحریف اربعین حسینی تاکید کرد.

در متن پیام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری آمده است:بزرگی و عظمت رخداد های تاریخی، چون اربعین حسینی به این است که محصور در ظرف زمانی و فضایی معینی نبوده و در مسیر تاریخ تبدیل به آیین و فرهنگ ماندگار شده اند؛ و خود تبدیل به ظرف و بستری برای تبلیغ و تبیین فرهنگ ایثار، شهادت و آزادگی شده اند.

بی گمان واقعه بزرگ و بی بدیل شهادت سالار شهیدان حضرت اباعبدلله الحسین علیه السلام و اصحاب وفادارش، در سال 61 هجری، چون منظومه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پیشگامی مشعل داران عالم در مقابل هجمه های جعل و تحریف اربعین

لزوم پیشگامی مشعل داران عالم در مقابل هجمه های جعل و تحریف اربعین