مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 07:552020-09-30اقتصادي

انتقاد از بی توجهی به شایسته سالاری در انتصاب مدیران


معاون وزیر راه و شهرسازی از بی توجهی به شایسته سالاری در انتصاب مدیران انتقاد کرد و گفت: تمامی مدیران میانی این وزارتخانه طی چند ماه آینده ارزیابی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نعمت الله ترکی صبح چهارشنبه در دیدار با استاندار کرمان بیان داشت: در حال حاضر در شرایط فعلی کشور استانداران کار سختی بر عهده دارند.

وی افزود: وزارت راه و ترابری در حقیقت دو وزارتخانه است و در استان ها با مشکلات اساسی مواجه است و به این نتیجه رسیدیم این دو از هم تفکیک شوند و تغییر ساختار و وظایف هر کدام به صورت مجزا انجام شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی گفت: در بحث شایستگی و شایسته سالاری در انتخاب مدیران در کشور خوب کار نشده که در این راستا حدود یک ماه است که وزارتخانه در حال کار است و پرونده شایستگی انتصاب را ایجاد کرده است؛ تا دو سه ماه آینده کار ارزیابی همه مدیران میانی این وزارتخانه انجام خواهد شد.

ترکی وی تصریح کرد: در راستای توسعه منابع انسانی باید به آینده نگری مدیران هم توجه شود تا در چیدمان نیروی انسانی در پست های مدیریتی مشکلی به وجود نیاید.

وی تصریح کرد: در حال حاضر حدود 7 هزار نفر را مورد آموزش قرار داده ایم تا بتوانیم سال های آینده از این ظرفیت در انتخاب مدیران استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از بی توجهی به شایسته سالاری در انتصاب مدیران

انتقاد از بی توجهی به شایسته سالاری در انتصاب مدیران