مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 09:552020-09-29اجتماعي

برخورد با خودروهای دوگانه سوز غیراستاندارد در همدان


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از اجرای طرح برخورد با خودروهای دوگانه سوز غیراستاندارد خبر داد و گفت: مأموران پلیس راهور در مرحله نخست اقدام به تذکر و در مراحل بعد خودروها را اعمال قانون می کنند.

- ایسنا/همدان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از اجرای طرح برخورد با خودروهای دوگانه سوز غیراستاندارد خبر داد و گفت: مأموران پلیس راهور در مرحله نخست اقدام به تذکر و در مراحل بعد خودروها را اعمال قانون می کنند.

سرهنگ فرخ جمالی در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: این طرح در مورد خودروهای غیرمجاز و خطرآفرین است، خودروهای دوگانه سوز غیرمجاز از استانداردهای لازم برخوردار نیستند و منجر به بروز سوانح، تلفات و افزایش میزان خسارت می شوند.

جمالی ادامه داد: خودروهای دوگانه سوز غیراستاندارد به علت استفاده غیرقانونی از مخزن سوخت دارای نقص فنی محسوب می شوند که این امر در افزایش تلفات هنگام بروز سوانح تأثیر دارد بنابراین نباید اجازه تردد داشته باشند.

وی با بیان اینکه تاکنون خودروهای متخلف زیادی مورد تذکر و اعمال قانون قرار گرفته است، گفت: نیروهای پلیس راهور با مشاهده محل قرارگیری باک، متساعد شدن بوی شدید گاز، چگونگی جانمایی خروجی گاز و محل سوختگیری خودروهای دارای مخزن گاز غیراستاندارد را شناسایی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با خودروهای دوگانه سوز غیراستاندارد در همدان

برخورد با خودروهای دوگانه سوز غیراستاندارد در همدان