مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 04:502020-09-29ورزشي

کرونا؛ غریبه ای در قریب ما


آمار فوتی ها از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان زنجان از مرز 500 نفر گذشت و این بدان معنی است که کرونا کماکان حریف سرسختی برای ریه های ما است.

- تا چشم بر هم زدیم بیش از هفت ماه از حضورش در بین ما گذشت، حضوری که نه به خواست ما، بلکه ناخواسته در جوارمان سکنی گزید، بی آنکه دعوتی باشد و امروز که از جلوس آن در جای جای این کره خاکی می گذرد، تازه فهمیدیم که با چه حریف سرسختی سر و کار داریم، حریفی که تا به امروز نزدیک به 450 هزار نفر را در ایران گرفتار کرده و نزدیک به 26 هزار نفر نیز در تقابل با این حریف سرسخت و منحوس، جان خود را از دست داده اند و این پیکار نابرابر کماکان ادامه دارد.

مردم عادی او را کرونا و باکلاس هایش کووید – 19 می نامند اما فرقی نمی کند با چه نامی او را خطاب کنی؛ چرا که عادات این مهمان ناخوانده برای همه یکسان است.

اگر شانس بیاری، بعد از به اسارت درآمدن او، دوران سختی را سپری خواهی کرد و آثارش تا ماه ها با سرفه های ناشی از خستگی زودرس بر تن رنجور مبتلایان باقی خواهند ماند و اگر جزو افراد بدشانس باشی، خس خس ریه هایت حاکی از آن است که قدرت مقابله با آن را نداری و شاید این آخرین شانس زنده بودنت باشد.

کرونا را دست کم گرفتیم حال که بیش از هفت ماه از شیوع ویروس کرونا در کشور می گذرد، مردم علی رغم مشکلاتی که در حوزه های مختلف گریبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا؛ غریبه ای در قریب ما

کرونا؛ غریبه ای در قریب ما