مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 16:352020-09-26اجتماعي

اجرای پویش آجر به آجر نیازمند سازوکار قوی و مناسب است


طرح پویش آجر به آجر سازمان نوسازی می تواند کمک های کوچک مردمی را برای تقویت بنیه آموزش و پرورش آماده کند که امیدواریم با ساز و کار اجرایی قوی بتوان این طرح را در استان اجرایی کرد.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: طرح پویش آجر به آجر سازمان نوسازی می تواند کمک های کوچک مردمی را برای تقویت بنیه آموزش و پرورش آماده کند که امیدواریم با ساز و کار اجرایی قوی بتوان این طرح را در استان اجرایی کرد.

سید علی آقازاده روز شنبه پنجم مهرماه در کارگروه پویش ملی آجر به آجر اظهار کرد: پویش آجر به آجر یک طرح ابتکاری از سوی وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی در کنار کمک های عمده خیرین است.

وی افزود: در این طرح مقرر شده کمترین کمک های خیرین بنا به بضاعت آنها جمع آوری شود و باید تلاش شود ساز و کار اجرایی مناسب و قوی برای این طرح ارائه شود.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه کمک های خیرین همیشه بیش از اعتبارات دولتی بوده بیان کرد: امسال تعهد کمک های خیرین در 6 ماهه نخست به 40 میلیارد تومان رسیده و پیش بینی می شود در 6 ماهه دوم نیز همین میزان جذب شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس استان مرکزی نیز گفت: در سال جاری جذب 40 میلیارد تومان منابع مالی برای ساخت و تجهیز مدارس از محل کمک های خیران برای اداره کل نوسازی تعهد شده بود که از ابتدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش آجر به آجر نیازمند سازوکار قوی و مناسب است

اجرای پویش آجر به آجر نیازمند سازوکار قوی و مناسب است