مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 15:502020-09-26سياسي

ایران رکورددار خدمات بهداری رزمی در دنیا


فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با تاکید بر اینکه مدافعان سلامت و ایثارگران دفاع مقدس به سازگاری تاریخی رسیده اند، گفت: این دو گروه هم سنگران یک جبهه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر کلانشهر تهران با تاکید بر اینکه مدافعان سلامت و دفاع مقدس به سازگاری تاریخی رسیده اند، گفت: این دو گروه هم سنگران یک جبهه اند.

زالی رونمایی از کتاب نوشدارویی پیش از مرگ سهراب را به عنوان نماد تکریم جامعه سلامت و پزشکی کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: در روزهای سخت کرونایی، کادر بهداشت و درمان با دشمنی نامریی دست و پنجه نرم می کنند و این موضوع چالش های این مبارزه را دوچندان می کند.

وی ضرورت یادآوری رشادت ها و دستاوردهای غرور آفرین جامعه سلامت در دفاع مقدس را مورد تاکید قرارداد و توضیح داد: جامعه جوان ایرانی باید با فرهنگ دفاع مقدس، شهادت، ایثار و امداد بیش از پیش آشنا شود.

زالی در ادامه به روزهای آغازین جنگ تحمیلی و محدودیت های متعددی که کشور با آن مواجه بود اشاره کرد و گفت: کشور در اولین سال های پیروزی شکوهمند اسلامی هرگز امکانات را برای رویارویی با تهاجمی در این وسعت را طراحی نکرده بود، در این میان جامعه پزشکی نیز این این قاعده مستثنی نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران رکورددار خدمات بهداری رزمی در دنیا

ایران رکورددار خدمات بهداری رزمی در دنیا