مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 09:252020-09-26ورزشي

فدراسیون دانشگاهی بدهی مالی ندارد


رییس سازمان امور دانشجویان اعلام کرد که رییس جدید فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی این فدراسیون را بدون بدهی مالی تحویل می گیرد.

- رییس سازمان امور دانشجویان اعلام کرد که رییس جدید فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی این فدراسیون را بدون بدهی مالی تحویل می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی صدیقی در مجمع انتخاباتی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی با انتخاب سومین این فدراسیون همراه شد، اظهار کرد: در حال حاضر فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی هیچ بدهی مالی ندارد و هادی بشیریان به عنوان سومین رییس، این فدراسیون را بدون بدهی مالی تحویل می گیرد و امیدواریم با کسب منابع مالی مشروع و مدیریت بهتر، وضعیت مطلوب تری را رقم بزنیم.

وی افزود: کرونا بخشی از برنامه ریزی ها به خود معطوف کرده است و باید از همین الان به فکر باشیم و در مورد برنامه های ملی ورزشی آموزش عالی به نحوی مطلوب تصمیم بگیریم.

رییس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه از زیربخشی های آموزش عالی درخواست می کنیم به فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی کمک کنند و همراه فدراسیون باشند، بیان کرد: در طول این شش تا هفت سال تلاش کرده ایم در حد توان ورزش دانشگاهی را در صدر فعالیت ها و کمک ها قرار دهیم، تصور می کنیم تربیت بدنی در بین سایر بخش های آموزش عالی حرف های زیادی برای گفتن دارد و توفیقات زیادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون دانشگاهی بدهی مالی ندارد

فدراسیون دانشگاهی بدهی مالی ندارد