مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 08:352020-09-26اقتصادي

5500 میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل سامانه گرمسیری اختصاص یافت


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام، گفت: 5500 میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل سامانه گرمسیری، در سفر معاون رییس جمهور به ایلام از محل اعتبارات ملی به این پروژه اختصاص یافت.

- احمد کرمی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در سال جاری 550 میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل سامانه گرمسیری استان( قطعات 3و4) مصوب شده، علاوه بر این میزان با پیگیری های انجام شده 5500 میلیارد ریال دیگر نیز در سفر معاون رییس جمهور( نوبخت) به ایلام از محل اعتبارات ملی به این پروژه  اختصاص یافت.

وی افزود: پیشرفت فیزیکی در حوزه جهادکشاورزی( شبکه اصلی) پروژه سامانه گرمسیری 96 درصد و در حوزه آب منطقه ای( شبکه های فرعی و خط انتقال) 76 درصد است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام، گفت: موانع و مشکلات بهره برداری از طرح سامانه گرمسیری عدم امکان بهره برداری و تحمیل شبکه فرعی و تجهیزات کار شده به بهره بردارن به علت تکمیل نشدن شبکه اصلی این سامانه و عدم تامین آب است.

کرمی اظهار کرد: مهمترین اهداف این پروژه توسعه در اراضی دیم و بهبود وضعیت کشاورزی و معیشت مردم منطقه در اراضی مستعد شهرستان های ایلام_ مهران_ دهلران به وسعت 17 هزار و 559 هکتار به روش های نوین آبیاری سنتر پیوت، قطره ای و تلفیقی اجرا ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5500 میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل سامانه گرمسیری اختصاص یافت

5500 میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل سامانه گرمسیری اختصاص یافت