مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 09:152020-09-25سياسي

دشمن در تلاش است که دفاع مقدس ما را در عرصه های مختلف به چالش بکشد


امروز جنگ، جنگ روایت ها و جنگ ادارکی و شناختی و شاه کلید این جنگ تحریف است و دشمن امروز در تلاش است که دفاع مقدس ما را در عرصه های مختلف به چالش بکشد و چهره دفاع مقدس و دلاور مردان این عرصه را مخدوش کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام علی موسوی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر قیدار با توصیه به رعایت تقوا اظهار کرد: امورات دنیوی و اخروی بر اساس تقوا سر و سامان می گیرد و همه مشکلات از بی تقوایی است.

امام جمعه قیدار به بیانات رهبر انقلاب در تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه ای از برجسته ترین و بهترین افتخارات ملت ایران در دفاع از اسلام و قرآن و از مرزهای میهن اسلامی است و دفاع مقدس بهترین دانشگاه برای تعلیم فضائل اخلاقی به ویژه درس عزت و شرف است.

وی افزود: با توجه به اینکه سخنرانی مقام معظم رهبری در چهلمین سالگرد دفاع مقدس ایراد شد می توان گفت که این بیانات عصاره و چکیده دیدگاه های مقام معظم رهبری در مورد بزرگترین و مهم ترین حادثه و موفق ترین تجربه گام اول انقلاب یعنی دفاع مقدس است.

موسوی با تاکید بر اینکه به جرأت می توان گفت فرمایشات مقام معظم رهبری در هفته دفاع مقدس بر محور مقابله با جریان تحریف و شبهه افکنی در رابطه با دفاع مقدس بود، گفت:امروز جنگ، جنگ روا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در تلاش است که دفاع مقدس ما را در عرصه های مختلف به چالش بکشد

دشمن در تلاش است که دفاع مقدس ما را در عرصه های مختلف به چالش بکشد