مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 16:252020-09-23سياسي

برپایی 200 کلاس در سامانه جامع آموزش برخط دانشگاه صنعتی شاهرود


در نیمسال تحصیلی جدید، 200 کلاس برخط توسط سامانه جامع آموزش برخط این دانشگاه برپا شده و تعداد کاربران به بیش از دو هزار نفر رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، عصر امروز هم زمان با هفته دفاع مقدس مراسم غبارروبی و تجدید میثاق با شهیدان در مزار شهدای گمنام دانشگاه های شهرستان شاهرود با حضور رؤسا، اساتید و کارکنان دانشگاه های شهرستان شاهرود، طلاب و حوزویان، فرمانده و اعضای بسیج دانشجویی، فرمانده و اعضای بسیج ادارات، رییس و کارکنان بنیاد شهید انقلاب اسلامی، اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان شاهرود و تعدادی از مسؤولان شهرستان شاهرود برگزار شد.

رییس دانشگاه صنعتی شاهرود در یادمان شهدای گمنام پردیس مهندسی و فناوری های نوین این دانشگاه اظهار کرد: ما امروز برای احوالپرسی با شهیدان اینجا جمع شدیم و اینکه یادی از عزیزانی کرده باشیم که چند دهه قبل هستی و جان خود را فدا و مردانه پیکار کردند و برپا شد، همه مشاهده کردند که مردم با چه وسعتی حضور یافتند و این صحنه پیکار مدام در عرصه های مختلف تکرار می شود و این قدرشناسی، نوع دوستی، همنوایی و همراهی است که ما را سرپا نگاه داشت.

مدافعان سلامت حماسه ساز شده اند  فاتح با بیان اینکه حماسه این روزها با پیکار مدافعان سلامت ادامه دارد و پرچم به دست آنها است و به تغییرات پیش آمده به و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 200 کلاس در سامانه جامع آموزش برخط دانشگاه صنعتی شاهرود

برپایی 200 کلاس در سامانه جامع آموزش برخط دانشگاه صنعتی شاهرود