مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 16:152020-09-23سياسي

قوی ترین گفتمان در دنیا، گفتمان اعتقاد به منجی است


معاون واحد برادران بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) خراسان رضوی گفت: اکنون قوی ترین گفتمان در دنیا، گفتمان اعتقاد به منجی است.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون واحد برادران بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) خراسان رضوی گفت: اکنون قوی ترین گفتمان در دنیا، گفتمان اعتقاد به منجی است.

حجت الاسلام سید صادق علمداری در نشست خبری ویژه برنامه روایت کربلا به زبان کودکان که ظهر امروز در محل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) برگزار شد، اظهار کرد: یکی از حساس ترین مباحث ارزشی و اعتقادی، به دلیل جذابیت بسیار بالایی که دارد و به روز بودن و جدی بودن آن، موضوع مهدویت، امام زمان(عج) و منجی است.

آمدن منجی وعده داده شده و در مکاتب و ادیان مختلف به آن پرداخته شده و در اسلام نیز به صورت ویژه به آن پرداخته شده است.

وی افزود: در آیات قرآن، به صورت مستقیم و غیرمستقیم 300 آیه وجود دارد که به موضوع مهدویت پرداخته شده و در روایات نیز به نقلی تا 5600 روایت مهدوی وجود دارد که این ها نشان دهنده ظرفیت عظیمی است که این موضوع دارد و کارهای بسیار زیادی که باید در این زمینه صورت بگیرد.

معاون واحد برادران بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) خراسان رضوی تصریح کرد: در بعضی از کشورهای غربی کمپ هایی وجود دارد که ویژه کودکان و نوجوانان است و در کمپ ها پیرامون منجی، آخرالزمان، دعا برای منجی و کارهایی که بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوی ترین گفتمان در دنیا، گفتمان اعتقاد به منجی است

قوی ترین گفتمان در دنیا، گفتمان اعتقاد به منجی است