مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:052020-09-23اجتماعي

پارک های جنگلی چهارمحال و بختیاری به بخش غیردولتی واگذار می شود


سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری از واگذاری مدیریت پارک های جنگلی استان به بهره برداران بخش غیردولتی خبر داد و گفت: - ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری از واگذاری مدیریت پارک های جنگلی استان به بهره برداران بخش غیردولتی خبر داد و گفت: اولویت اول واگذاری این پارک ها به دهیاری ها و شهرداری ها است.

سید اسماعیل صالحی دوم مهرماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح 9 در 99 در استان در راستای تحقق شعار سال، اظهار کرد: این طرح تمام فعالیت های منابع طبیعی را در 9 محور در بر می گیرد، هدف از اجرای طرح های حوزه منابع طبیعی حفاظت و حراست از جنگل ها و مراتع است.

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اولین محور کاری در سال جاری حفاظت از جنگل ها و ارتقای پوشش گیاهی با بلوک بندی مناطق بحرانی است، گفت: تمامی استان ها در همین راستا برنامه هایی را از جمله برخورد با تصرفات غیرمجاز، مقابله با آتش سوزی، قاچاق چوب و محصولات فرعی جنگل و مرتع برای بالابردن ضریب حفاظت مناطق جنگلی انجام می دهند.

وی تاکید کرد: اجرای طرح کاداستر اراضی ملی با اولویت اراضی جنگلی از سیاست های راهبردی مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری است، همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک های جنگلی چهارمحال و بختیاری به بخش غیردولتی واگذار می شود

پارک های جنگلی چهارمحال و بختیاری به بخش غیردولتی واگذار می شود