مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 08:252020-09-23اقتصادي

25 درصد کلاس های درس در زنجان حضوری برگزار می شود


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه درصد کلاس های حضوری 25 درصد بوده است، گفت: از این میزان 30 درصد در مقطع ابتدایی و 20 درصد در مقطع متوسطه در کلاس درس حضور داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، داود بهرامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توزیع اقلام و تجهیزات ورزشی و آموزشی در مدارس استان زنجان انجام می شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه 3 میلیارد و 200 میلیون ریال تجهیزات ورزشی در استان خریداری شده و به مناطق ارسال شده است، افزود: در تابستان سال جاری یک میلیارد و 500 میلیون ریال نیز اعتبار برای اجرای طرح هجرت هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه توزیع اقلام فرهنگی به مدارس نیز به میزان 950 میلیون ریال انجام  شده است، بیان کرد: 229 میلیون ریال نیز برای مناطق و مدارس انجام شده است.

بهرامی با اشاره به 20 میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات 2 درصدی گاز به مناطق و مدارس تهیه و تحویل داده شده است، گفت: در مجموع 26 میلیارد ریال اعتبار برای توزیع اقلام و تجهیزات ورزشی و آموزشی در مدارس استان زنجان انجام خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه آموزش معلمان در دستور کار قرار دارد، افزود: در این زمینه 32 ساعت دوره تولید محت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 درصد کلاس های درس در زنجان حضوری برگزار می شود

25 درصد کلاس های درس در زنجان حضوری برگزار می شود