مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:302020-09-23سياسي

بهره برداری از تجارب بهداری رزمی دفاع مقدس در مأموریت های بهداد ناجا


ارزشمند ترین دستاوردی که دوران دفاع مقدس برای ما به ارمغان آورد، فرهنگ مقاومت و انسجام ملی بود و امروز برای عبور از گردنه های سخت و پر پیچ و خم فشارها و تحریم های دشمنان نباید از این فرهنگ فاصله بگیریم.

- معاون بهداد ناجا گفت: ارزشمند ترین دستاوردی که دوران دفاع مقدس برای ما به ارمغان آورد، فرهنگ مقاومت و انسجام ملی بود و امروز برای عبور از گردنه های سخت و پر پیچ و خم فشارها و تحریم های دشمنان نباید از این فرهنگ فاصله بگیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار محمدرضا حسینی اظهارکرد: دفاع مقدس در همه حوزه ها و ابعاد برای ما تجارب و دستاوردهایی را به ارمغان آورده است که بهره برداری از این دستاوردها در اداره امروز کشور راهگشاست.

معاون بهداد ناجا با بیان اینکه بسیاری از آموزه های ارزشی نظیر ایثار و فداکاری، رشادت و دلاورمردی در دوران دفاع مقدس به منصه ظهور رسید، تصریح کرد: ارزشمند ترین دستاوردی که دوران دفاع مقدس برای ما به ارمغان آورد، فرهنگ مقاومت و انسجام ملی بود و امروز برای عبور از گردنه های سخت و پر پیچ و خم فشارها و تحریم های دشمنان نباید از این فرهنگ فاصله بگیریم.

وی در ادامه دستاوردهای امروز حوزه بهداری رزمی را مرهون ایثار و از خودگذشتگی پزشکان، پرستاران، پیراپزشکان و امدادگرانی دانست که با عشق و ایمان به خدا در جبهه های جنگ حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از تجارب بهداری رزمی دفاع مقدس در مأموریت های بهداد ناجا

بهره برداری از تجارب بهداری رزمی دفاع مقدس در مأموریت های بهداد ناجا