مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 09:052020-09-22سياسي

چرا سهمیه جذب دانشگاه فرهنگیان سمنان را افزایش نمی دهید؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان سمنان در بیانیه ای به مسئولین آموزشی کشور نسبت به بی کفایتی های آموزش و پرورش اعتراض کردند.

- شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان سمنان در بیانیه ای به مسئولان آموزشی نوشت: چرا اجازه می دهید که کمبود زیر ساخت ها در استان باعث جذب حداقلی دانشجو در دانشگاه فرهنگیان باشد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان سمنان در بیانیه ای به مسئولین آموزشی کشور نسبت به بی کفایتی های آموزش و پرورش اعتراض کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:در آیین اسلام مسند مدیریت شایسته کسی است که قدرت استفاده از ایمان و تخصص را در مقام اجرا داشته باشد.

امیرالمؤمنین در نامه به مالک اشتر، یکی از شرایط واگذاری مسئولیت ها را کفایت می داند و می فرماید: ای مالک در به کارگیری کارمندان و کارگزارانی که باید زیر نظر تو کار کنند هیچ گونه واسطه و شفاعتی را نپذیر مگر شفاعت کفایت و امانت را این روز ها که بیشتر از هر موقعیتی دشمن به جریان فرهنگ و تربیت کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هجمه های زیادی را وارد می کند بر خود واجب و لازم دانستیم تا به عنوان یک نهاد انقلابی در دستگاه تعلیم و تربیت جمهوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا سهمیه جذب دانشگاه فرهنگیان سمنان را افزایش نمی دهید؟

چرا سهمیه جذب دانشگاه فرهنگیان سمنان را افزایش نمی دهید؟