مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 08:102020-09-22ورزشي

تجلیل از خانواده شهید «شیرمحمد خانقلی» در سامن


سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: رییس هیئت روستایی و بازی های بومی محلی، رییس هیئت فوتبال و تنی چند از پیشکسوتان ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با خانواده شهید والا مقام «شیرمحمد خانقلی» در بخش سامن دیدار کردند و به پاس قدردانی .

- ایسنا/همدان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: رییس هیئت روستایی و بازی های بومی محلی، رییس هیئت فوتبال و تنی چند از پیشکسوتان ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با خانواده شهید والا مقام شیرمحمد خانقلی در بخش سامن دیدار کردند و به پاس قدردانی از زحمات پدر و مادر این شهید گرانقدر، با اهدای لوح سپاس و هدیه ای از آنها تجلیل به عمل آمد.

حمیدرضا سپهری نیا در گفت وگو با ایسنا، افزود: امنیت و آسایش امروز ما ثمره خون پاک جوانان بیداردلی بود که با نثار خون خود در هشت سال جنگ تحمیلی عزت و آزادگی، امنیت و آسایش را به کشورمان هدیه دادند.

وی با بیان اینکه یاد شهداء، کمتر از شهادت نیست، اظهار کرد: هدف از این دیدار گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان عزیزی که برای عزت و آزادگی و امنیت ایران در جهان خون خود را نثار کرده و در دوران هشت سال جنگ تحمیلی حماسه ها آفریدند.

سپهری نیا به ادای احترام و تجدید بیعت هیئت تکواندو ملایر با حضور در گلزار شهدای گمنام اشاره و خاطرنشان کرد: در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از خانواده شهید «شیرمحمد خانقلی» در سامن

تجلیل از خانواده شهید «شیرمحمد خانقلی» در سامن