مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 07:552020-09-22سياسي

مهمترین دستاورد جنگ تداوم روح اسلام انقلابی بود


رییس بسیج اساتید دانشگاه های آذربایجان شرقی گفت: از منظر امام خمینی(ره) مهمترین دستاورد دفاع مقدس تدوام و تقویت روح اسلام انقلابی است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس بسیج اساتید دانشگاه های آذربایجان شرقی گفت: از منظر امام خمینی(ره) مهمترین دستاورد دفاع مقدس تدوام و تقویت روح اسلام انقلابی است.

احمدرضا بیضایی در گفت وگو با ایسنا در رابطه با اهمیت گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس در واقع گرامیداشت جهاد و مجاهدت در راه خدا است.

جهاد در دین مبین اسلام همیشه جهاد نظامی نبوده و جهاد نظامی گوشه ای از آن چیزی است که ما در تعلیمات اسلامی از جهاد فراگرفته ایم.

لذا هفته دفاع مقدس هفته گرامیداشت خاطرات هشت سالی است که برای ایستادن در مقابل ایادی مستکبرین عالم مجاهدت، ایثار و فداکاری شده است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سعی در خاموش کردن نور آن داشتند.

وی ادامه داد: مستکبرین وابستگان خودشان را تجهیز کردند و هشت سال در مقابل انقلاب اسلامی و ملت انقلابی ایران قرارگرفتند و با دفاع جانانه ای که از سوی مردم شکل گرفت، با پذیرش قطعنامه 598 در سال 67 تمام شد.

اما نکته حائز اهمیت این است که بعد از پذیرش قطعنامه و در سال هایی که از پایان جنگ تحمیلی می گذرد، علی الظاهر دست های پیدا و پنهان در کار بودند و در کار هستند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین دستاورد جنگ تداوم روح اسلام انقلابی بود

مهمترین دستاورد جنگ تداوم روح اسلام انقلابی بود