مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 13:552020-09-21سياسي

ضرورت ایجاد یک دارالقرآن در پیشوا


فعالیت های قرآنی زیادی در شهرستان انجام می شود ولی فاقد انسجام است که در این رابطه ایجاد یک دارالقرآن با کمک شورا و شهرداری ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، حجت الاسلام روح الله باقری امام جمعه پیشوا پیش از ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار کرد: حضرت امامزاده جعفر(ع) شناسنامه مهم پیشوا است و باید روزی برای بزرگداشت آن حضرت در ایام دهه کرامت گنجانده شود.

وی افزود: شناسنامه مهم دیگر پیشوا بحث شهید و شهادت بوده که مقام معظم رهبری نیز بر آن تأکید داشتند و اولین و بارزترین شهید این منطقه نیز امامزاده جعفر(ع) بوده است.

امام جمعه پیشوا گفت: مردم شهرستان پیشوا در جریان شکل گیری انقلاب و پس از آن در همه برهه ها شهدایی را تقدیم کردند که نشان می دهد این مردم با شهادت انس گرفته اند.

حجت الاسلام باقری عنوان کرد: برخی مناطق که تاریخچه چندانی ندارند به دنبال هویت سازی برای خود هستند اما در پیشوا هویت های واقعی و اصیل بسیاری وجود دارد که باید در جهت حفظ و گسترش آنها تلاش کنیم.

  وی خاطرنشان کرد: وجود مراکز علمی یکی دیگر از هویت های پیشوا بوده و با وجود 4 دانشگاه و دو حوزه علمیه می تواند قطب علمی استان تهران باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد یک دارالقرآن در پیشوا

ضرورت ایجاد یک دارالقرآن در پیشوا